2012/07/12

Gülyazı Soruyor, Ben Susuyorum

 
















Gülyazı
Şırnak / Uludere
Bu gün  Gülyazı'yı dinliyorum. O söylüyor ben susuyorum
Bildiğim tek bir şey var ki onun verdiği anlamları, ben hiç bir kelimeye veremem bu gün.
Boyundan, yaşından büyük cümleler kuruyor Gülyazı
Hiç gitmediğim bir şehirden sesleniyor bana.
Hiç görmediğim bir evden, kokusunu duymadığım bir havadan sesleniyor.
Gülyazı soruyor, ben susuyorum. 
Cevabını veremiyorum ölümün, ağıtın, karanlığın.
Cevaplarından korkuyorum soruların. 
Gülyazı ağlıyor, ben susuyorum.
Tesellisini bulamıyorum ölümün, abisizliğin. Ki ;
Oyuncaklarla, çikolatalarla kandıralacak kadar çocuk bakmıyor gözlerime.
Avutamıyorum Gülyazı'yı. Hıçkırıkları,sessizliğime karışıyor. 
Gülyazı bakıyor, ben susuyorum.
Cevabsız, hayalsiz, umutsuz ve abisiz kalan bir kız çocuğuna verecek cevap bulamıyorum.

M.Şener
12.07.12